« ALPOのレザーグローブ。 | Main | 旧Church'sのバーウッド。 »

February 02, 2008

フローシャイムを更に買い足す。

フローシャイムのインペリアルウイングチップを更に買い足してしまいました。
もう完全に病気です。笑。

でも昔のフローシャイムのインペリアルは本当に素晴らしいのです。
こんな靴は今後作られることは無いでしょう。

サイズは9A。
かなり細身のウィズですが、自分の足は超細長なのでジャストサイズです。履いてみると見た目は重厚ながら細身でスタイリッシュ。昔ながらの良い雰囲気と、最近のロングノーズのイメージが融合して良い感じです。

今日はスーツではなくカジュアル(私服)に合わせてみました。
レングス短めの細身のベージュのパンツに千鳥格子のソックスを合わせました。
歩くたびにチラッとソックス柄が見えるように意識してみました。

フローシャイムの昔のインペリアル。
今回の購入が五足目です。
サイズさえ合えば、まだまだ買い足そうと思います。苦笑。
Dsc02968Dsc02965Dsc02967

|

« ALPOのレザーグローブ。 | Main | 旧Church'sのバーウッド。 »

Comments

Organic search engine rankings are now vital, as the internet has become an extremely competitive playground for millions of webmasters who are all struggling to attract the attention of a rushed and busy internet audience. 2) Find both drawbacks and values of the SEO tools. Note: Before I continue with this review I'd just like to make a point about SEO Elite, (and any other Search Engine Optimization or Keyword tools in fact).

Posted by: dedicated xrumer hosting | August 11, 2013 at 08:49 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« ALPOのレザーグローブ。 | Main | 旧Church'sのバーウッド。 »