« フローシャイムレギュラーで出勤。 | Main | プレミアータのUチップで出勤。 »

January 23, 2008

ガリビエールの靴紐。

ガリビエールの靴紐が切れました。
アッパーやソールはまだまだ元気ですこぶる丈夫なのですが、シューレースは経年劣化によって痛んでいたようです。靴紐をギュッと絞った瞬間にブチッと千切れてしまいました。苦笑。

仕方が無いので、ストックしていたレッドウイングの純正シューレースと交換しました。
長さが少し足りないのですが、見た目はなかなか良い感じです。
今までの靴紐よりも目立たずシックリと馴染んでいます。

当面はこのシューレースでガリビエールを履き倒そうと思います。
Dsc02902

|

« フローシャイムレギュラーで出勤。 | Main | プレミアータのUチップで出勤。 »

Comments

It's a shame you don't have a donate button! I'd certainly donate to this superb blog! I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding yokur RSS feed to my Google account. I look forward to fresh updates and will talk about this site with my Facebook group. Talk soon!

Posted by: elda | January 03, 2015 at 03:27 PM

Its not mmy first time to pay a quick visit this web site, i am browsing this ebsite dailly and get fastidious facts from here all the time.

Posted by: Everett | January 05, 2015 at 01:30 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« フローシャイムレギュラーで出勤。 | Main | プレミアータのUチップで出勤。 »